agurkblogging

Nok en sommer lakker og lir, og jeg som hadde planer om å blogge om alt det spennende jeg gjorde i ferien… Men så var det kanskje ikke så himla spennende å skrive om bryllupsforberedelser (neida, ikke mitt bryllup, men mange andres), bilreparasjon(er), tantebarn og late dager.

Nå har denne bloggen ligget brakk vel og lenge, og jeg har stadig ambisjoner om å komme sterkere tilbake. Oppdateringer én gang i måneden, i gjennomsnitt, er ikke nok. Jeg vet ikke hva jeg skal skrive om og bloggegløden har vært borte en stund. Men jeg gir ikke opp. Kanskje en vakker dag…

I mellomtida er ting omtrent sånn som de har vært, og så får vi være fornøyde med det.

2 kommentarer om “agurkblogging

  1. Godt nyttår Røvis – håper du har hatt en fin julefeiring!

    Håper også bloggegløden kommer tilbake i året som ligger foran oss (det gjelder vel forsåvidt meg selv også..ehmm..)

    *klem*

    Litt sen juleklem, eller litt tidlig nyttårsklem? Du får velge selv :o)

  2. Hei Earlis! Og godt nytt år til deg også! Så hyggelig at du stikker innom (er sjelden innom selv i disse tider).

    Foreløpig lar gløden vente på seg, men jeg har jo ikke lagt ned «sjappa», så det er vel et lite halmstrå å klamre seg til…

    Ja, takk begge deler -til både jule- og nyttårsklem. :)

Legg igjen en kommentar

