sakke akterut

Da jeg begynte å blogge var jeg litt oppesen. Jeg fant ut en del selv, spurte og leste meg til hvordan jeg kunne få bloggen til å se ut sånn som jeg ville osv.
Så flyttet jeg til eget domene og måtte ha hjelp til absolutt alt, samtidig som iveren etter å lese seg til ting jeg egentlig ikke skjønner noe av hadde dabbet av.

Så kom Facebook og jeg tenkte at jeg hadde mer enn nok med bloggen. Og så kom Twitter og jeg vet ikke en gang hva det er.

Det er visst ikke nok å ha en blogg lenger, og jeg har blitt en gammel dame når det gjelder «alt det tekniske». I tillegg er jeg vel omtrent den eneste som sitter hjemme alene på en fredags- og/eller lørdagskveld uten å ofre utelivet en tanke… Akk ja. Tida flyr.

Jeg får nok bare finne meg i at blogging ikke er hva det en gang var, og så kan jeg drive på litt borti her og være glad for at noen titter innom en sjelden gang. -Det er kanskje sånn det er å være gammel dame…?

4 kommentarer om “sakke akterut

  1. Jeg liker så godt å lese bloggen din! Det er så fin stemning her inne synes jeg :) Titter innom rett som det er, jeg. Og jeg sitter også av og til alene på fredags-og lørdagskvelder, syns det er herlig.

  2. Hei Muriel! Takk for veldig hyggelig kommentar! Jeg har aldri tenkt ordentlig over hva slags stemning jeg har på bloggen, så nå fikk du meg til å tenke «hm!». Jeg bare skriver, jeg, og så vet jeg egentlig ikke så mye om hvordan det leses av andre. :)
    Det er veldig godt å sitte alene på fredags- og lørdagskvelder, særlig når man er sliten og trøtt. :)

  3. Du er da ikke noen gammel dame Røvis! Hvis du er en gammel dame, så henger jo jeg i hornet oppe på veggen…og det blir en noe deprimerende tanke for en herre i sin beste alder :o)

    Men du har nok rett i at blogging ikke er det det en gang var – kanskje på tide med en liten bloggerevival?

  4. Gamlefar: Det er ikke så lett å henge med i svinga, syns jeg. Og ja, det er nok en og annen blogger som jeg savner rett som det er, og den «stemningen» som var en gang…. *sukk*

Legg igjen en kommentar

