inntrykk/uttrykk

Når jeg kommer hjem fra jobb pleier jeg å skru på tv’en. Og som regel er det no’ barne-tv som går på den tiden av døgnet. En serie som jeg har slumpet innom noen ganger er «Mona Mørk» på NRK1, eller «Ruby Gloom» som den heter originalt (og det var ikke bare blåbær å finne ut det).

ruby-gloom.jpg

Poenget, som jeg kommer til nå, er at denne Ruby Gloom-karakteren minner meg om noen. Jeg vet ikke hvorfor, og jeg håper vedkommende tar det som det komplimentet det er ment å være, men jeg hver gang jeg ser henne tenker jeg på Virrvarr.

2 kommentarer om “inntrykk/uttrykk

  1. Virrvarr: Det var bra! Jeg må legge til at jeg ikke har fulgt med nøye nok til å si noe om «personligheten» til Ruby, men figuren minner om deg som jeg kun kjenner gjennom bloggen din. Men det var uansett godt ment, og fint at du ble glad. :)

Legg igjen en kommentar

