oppfordring

Da jeg kom hjem i ettermiddag hadde bøssebærerne fra årets tv-aksjon allerede vært her. Så jeg satte meg i bilen og kjørte til jeg fant en.

Har du gitt? Hvis du ikke har hatt besøk, eller ikke vil løpe etter en bøssebærer for å gi, kan du ringe 820 44 110 eller bruke kontonr. 8380.08.09005. Det går til en god sak!

Jeg oppfordrer alle medbloggere til å gi!

6 kommentarer om “oppfordring

  1. Denne medbloggeren var ute en tur med bøsse i dag og opplevde også at en som var litt seint ute kom løpende etter for å gi penger. Måtte verden bli full av røverdatteras likesinnede. :-D

  2. Håkon: Da har du vært enda flinkere enn meg! Bra jobba! Og bare så det er sagt: det føles litt desperat og dra på jakt etter bøssebærere, men det var verdt det med tanke på de som vil nyte godt av hjelpen. :)

  3. Audioslaven: Så vidt jeg har skjønt er det ikke for sent å gi. Men det er klart du føler deg oversett når de går deg hus forbi… ;)

Legg igjen en kommentar

