mamemimomumymæmømå

Undre har tagget meg.

1. Hvor bor du? I mattisborgen
2. Hvilken bok leser du akkurat nå?
”Vitenskap, kunnskap og praksis. – Innføring i vitenskapsfilosofi for helse- og sosialfag” av Magdalene Thomassen. Ja, den er akkurat så trå og grå som den høres ut som.
3. Hvilket motiv er det på musematta? Den er så kje som det går an å bli. Firkantet og blå.
4. Favoritt selskapsspill? Hm…må jeg velge? Jeg syns det er veldig moro å spille, enten det er brettspill eller type ”mimeleken”, men det kommer veldig an på motspillerne. –Om de er med fordi de syns de må, eller fordi de har lyst. Kokkelimonke er veldig morsomt.
5. Beste duft?
Nydusja gutt.
6. Verste duft? Spy og/eller overdose med parfyme/after shave.
7. Favorittlyd?
Latter og koselyder fra niesa.
8. Verste følelsen i verden?
Føle seg uønsket.
9. Hva er det første du tenker når du våkner?
Shit! Hvor mye er klokka?!?
10. Favorittfarge? Blå
11. Hvor mange signaler går det før du svarer når telefonen ringer? Jeg teller heller ikke, men som regel ringer den helt ut fordi jeg har så lav ringelyd at jeg ikke hører den.
12. Hva skal ditt barn hete?
Hvem vet inte du, hvem vet inte jag… For det første så vet jeg ikke om jeg får barn. For det andre vet jeg ikke om det bare blir ett barn hvis jeg først setter i gang å verpe.
13. Hva er det viktigste i livet?
Det er jeg neimen ikke sikker på. Jeg syns det er mye som er viktig, jeg. Kanskje litt for mye av og til.
14. Favorittmat?
Har jeg ikke svart Meksikansk før? Og Italiensk?
15. Sjokolade eller vanilje?
Sjokolade!!!
16. Liker du å kjøre fort? Og hardt? Nei, ikke når det er andre idioter ute på veien samtidig som meg.
17. Sover du med kosedyr?
Nei, det har jeg aldri gjort.
18. Hvilken bil var din første bil?
Foreløpig ingen.
19. Om du fikk treffe hvem du ville, Hvem ville du helst møte – Død eller levende? Venninna mi som døde i påsken. Skulle gjerne tatt ordentlig ”på gjensyn” og sagt at jeg er glad i henne.
20. Favorittdrikk?
Synd å si det, men her går det i Cola Light.
21. Hvilket stjernetegn er du?
Vær
22. Spiser du enden på Brokkoli?
Tja…Hvis den er ordentlig kokt så.
23. Om du kunne få nøyaktig hvilken jobb du ville, hva skulle det være?
Åh! Det er jo så mye interessant og utfordrende man kan være/bli! Det gå’kke an å velge.
24. Om du kunne farge håret i hvilken farge du vil, hvilken farge ville du valgt?
Eh…Det er en grunn til at jeg ikke farger håret. D.v.s. det er to: Den ene er at jeg er fornøyd med den fargen jeg har, og det andre er at det er et sabla mas å drive med.
25. Er glasset halvfullt eller halvtomt? Hvis man er i ferd med å fylle glasset er det halvfullt, hvis man er i ferd med å tømme glasset er det halvtomt. (Er ikke det ganske logisk da?)
26. Favorittfilm(er)?
Siden jeg har var og så ”Sønner” i går kveld så sier jeg den. Den anbefales på det sterkeste!
27. Skriver du uten å se på tastaturet?
Både og.
28. Hva finnes under din seng? 3 oppbevarings-greier fra Ikea (håndklær, sengetøy og duer) og det berømte pipenøkkelsettet.
29. Hvilket et ditt favorittall?
Intet favorittall. Alle tall er bra. Akkurat som med bokstaver.
30. Favorittsport å se på?
Hvis det er mesterskap av noe slag så kan jeg se på nesten hva som helst. Ellers er jeg ganske altetende.
31. Kaffe eller is?
Ja takk, begge deler.
32. Frase/ord du anvender ofte?
Akkurat nå er det ”Vi får sjå da vettu” som gjelder, men sånt går jo litt i perioder. Tægg deg sjøl hvis du vil.

Legg igjen en kommentar

